Pagina's

zaterdag 5 maart 2016

Over Moralen



Mijn nieuwe bundel Moralen is uit. Eind februari wordt de bundel ten doop gehouden in het Louis Hartlooper Complex. Dat neemt niet weg dat hij nu al te koop is bij Olla.


Over Moralen:

  • Sterke vorm, die van de moralen en mooi volgehouden.
  • Ik genoot van de vondsten, de humor en ironie en van de aanklacht. Maar vooral van de onwaarschijnlijke durf een hele bundel in deze vorm te durven dichten en te openen.
  • Moralen zijn troostrijk, fraai van buiten en van binnen, als een fijne vrouw. 
  • Vroeger hadden wij thuis het fotoboek 'Het aanzien van 1963' in de kast staan. Ik weet niet of die reeks nog bestaat, maar zo ja, dan kan 'Het aanzien van 2015' wel bij het grof vuil nu dat jaar perfect is samengevat in Nanne Nauta's Moralen.
  • Normaal gesproken heb ik het wel helemaal gehad als een jaar om is maar bij Nanne Nauta's Moralen had ik zoiets van laat er nog maar een komen.