Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

Nieuwe bundel

Op 1 april 2013 schreef ik op Facebook: 'ik overweeg het schrijven van een nieuwe, wederom zwaar overbodige en onleesbare, bundel'De mensen die mij kennen wisten: dit is geen grap. Nu een paar maanden later kan ik melden: het is zover. De bundel Permutaties is af. De kwalificaties overbodig en onleesbaar zou ik willen aanvullen met: onzinnig. Geheel in lijn dus met het reeds bestaande oeuvre.

Er wordt gewerkt aan de zaken er om heen. ISBN, opmaak, dat soort zaken. De productie van de bundel zal ook nog wel de nodige tijd in beslag nemen. Het is een tamelijk gecompliceerd geheel geworden. Elk exemplaar van de oplage van 50 zal namelijk uniek zijn. Genummerd van 1 t/m 50. Heeft u belangstelling voor een exemplaar met een nummer van uw voorkeur? Laat een bericht achter, hier, op Facebook, via mail. Voor elk nummer geldt: wie het eerst komt ... Natuurlijk krijgt u dan ook een uitnodiging voor de presentatie, in het najaar. Met VIP ontvangst!

Vergeven nummers:  
Mark van der S. .... 1
Ben B. ....................10